vrijdag 29 januari 2016

Test met mijzelf.

Deze Jane denkt nogal eens dat ze iets niet kan. Gewoon omdat ze dat nog nooit geleerd heeft, of omdat niemand het eens voor gedaan heeft. Zo ook de caleidoscoop. Vol bewondering had ik er al eens naar gekeken, om er vervolgens met een zucht aan toe te voegen dat ik dat ook nog eens wilde doen.
 
Maar toen kwam de Quiltmania van januari in huis. 
En daar zag ik deze staan.....
 
Dus met behulp van paternoplaat de mallen gemaakt en aan de slag gegaan. Binnen een avond was alles geknipt. (Dochterlief moest nog laat in de avond opgehaald worden, dus ik had alle tijd die avond.) 
En natuurlijk de volgende dag meteen aan de slag om het helemaal af te maken!
Zo druk als een klein baasje!
 
 
Hierboven zie je het eindresultaat. Als eigen "vingerafdruk" heb ik een kleine wijziging doorgevoerd. Maar daardoor is het nóg meer "mijn" caleidoscoop geworden.
Ik ben er blij mee.
Zo blijkt maar dat je zelf je eigen rem kunt zijn.
 
 
Ik ben nu wel benieuwd wat ik allemaal nog meer WEL kan. Of is het juist: wat wil ik graag kunnen/maken/doen/leren??
Geeft weer een heleboel stof tot nadenken........
 
Fijn weekend allemaal
 
groet, Jane
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten