woensdag 4 mei 2016

kleintjes worden groot

Kijk zo groot zijn ze inmiddels:
Look how big they are!





Ze passen eigenlijk niet meer met zijn viertjes in het nest.
Almost to big to fit in the nest.

Ik blijf meer elke dag aan vergapen.
En vindt het ook elke keer weer een wondertje

Dat uit dit:

Van die kleine, tere, kale vogeltjes komen





Die dan binnen twee a drie weken er dan zo uitzien:


En dat gewoon bij je eigen achterdeur. Prachtig toch!
Met het mooie weer op komst zal het net lang meer duren voor ze het nest gaan verlaten. Met alle gevaren van dien!

Dit gevaar proberen wij zoveel mogelijk binnen te houden.

Ik ben dol op onze Minous, maar in deze periode van het jaar vindt ik haar niet altijd even sympathiek. En natuurlijk weet ik dat het natuurlijk is, maar ik vindt die natuur toch heel erg oneerlijk als Minous weer eens een vogeltje gevangen heeft.

Fijne avond,

groet,
Jane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten