dinsdag 5 april 2016

Quilten gestart.

Het quilten van de top is gestart. En wel in de quiltring, ik ben niet zo heel goed in dat quilten met ring. Het liefst gebruik ik er geen. Maar in de loop der jaren beginnen mijn handen steeds meer te protesteren. En met zo'n grote quilt als deze is het eigenlijk ook niet meer te doen zonder ring.

Quitling the top has started. With the quiltring, I'm not so good in quilting with the ring. I prefer not to use it. But my hands are protesting more and more through the years.
With a quilt this size I can't quilt without the ring.
 



Het quilten vind ik een heerlijk rustig werkje, niet te veel nadenken en rustig steekje voor steekje de quilt steeds mooier maken.
 I realy love to quilt so much, it's a nice and peaceful job. Meanwhile I dont's have to think to much. Just making the quilt more beautiful stitch by stitch. 

 
Als ik het goed zie kan deze woning bijna opgeleverd worden....
This house is almost ready...... 


Het is echt prachtig geworden, klaar voor gebruik.
It's realy beautiful, ready to be lifed in

 Goed verstopt tussen de bladeren. 
Nu afwachten of en wanneer er eitjes in het nest komen.
Mijn werk zit erop, nu is het aan de merels om er een echt thuis van te maken.

 Well hidden between the leafs.
Now I have to wait if and when there are eggs in the nest.
My job is done, now it's up to the blackbirds to make it their home.

Groetjes

Jane

 

1 opmerking: