woensdag 9 maart 2016

Redwork

Pasen begint al inzicht te komen, ook in huis.

It's almost easter, also in our home





Zo heb ik een paar kleine paasfiguurtjes geborduurd uit een boekje van
ateliersteekjesenkruisjes.nl
 
I have embroiderd some easter figures from a paternbook I bought at:ateliersteekjesenkruisjes.nl

Een schattig konijntje....
a cute bunny......
En deze haan, ook té leuk.
Ik wordt altijd blij van dit soort figuurtjes, dat je met een stel simpele kruisjes op de juiste plaats zoiets kunt maken.

Ik wil de figuurtjes graag verwerken in een quiltje, maar weet nog niet precies hoe en wat. Dus heb ik voor nu maar even een doosje gemaakt om de geborduurde spulletjes in te bewaren. Voorlopig is het maar al te leuk om gewoon een beetje in het wilde weg te borduren.

En heel eerlijk.......
Op de achtergrond roepen nog een paar projecten dat zij eerst afgemaakt willen worden.................

And this rooster,so nice.
this sort of figures make me happy everytime. It's made by some simple stitches in te wright place.

I want to make a little quilt with this embroidery, but just dont know how en with what. I have made a little box to keep these little embroidery's for later. For now it's so nice to make some emboidery without a bigger plan.


And to be honest.......
There are some ufo's on the background screeming that they want to be finished first.................


Fijne dag!
Groetjes Jane


Have a nice day!
Greetings, Jane







Geen opmerkingen:

Een reactie posten