Watte doen met dit koude, gure weer?! Gewoon een "Gouwe Ouwe"uit de kast halen en daar een dagje aandacht aan besteden
 |
| Het ramen lappie. |
|
|
|
|
|
Zo kwam het ramen lappie weer te voorschijn, hij mocht even mee naar de bee. En doordat ik hem weer in handen had, kreeg ik weer zin om deze weer een stukje groter te maken.
Deze waren ook op de bee, de grote klosjes van Elze en de kleintjes van Emmy, mijn "stempel zus", want ook die woensdag ochtend werd er weer heerlijk gestempeld.
Zo ontstond dit schatje uit een meegebracht lapje van Anneke
Het gaat lekker met de klosjes:
Hoe meer er aan elkaar zitten, hoe mooier in het vindt worden. En naarmate ik er meer maak,hoe minder ik op de kleuren let, het gaat meer en meer "vanzelf"
Van al die lapjes komt uiteindelijk dit:
Een geweldige klosjes quilt. Wat een schatje!
Elze liet haar weddingring zien. Prachtig.
Groetjes
Jane