zondag 22 januari 2017

klosjes en hondjes

de netjes opgevouwen lapjes zijn nieuwe lapjes, op de voorgrond verschillende lapjes die ik zomaar kreeg, zo lief!!


 Deze week zijn er weer heel wat klosjes geboren. Met dank aan de lieve dames van de bee die op woensdag opnieuw verschillende rest lapjes meegenomen hadden. Wat wordt ik daar toch altijd blij van!

Samen met mijn stempel "collega" die een vingerhoedjes quilt aan het maken is, mogen we ons uitleven met onze stempels.


Over de tafel roepen we elkaar dan toe welk leuke stofjes we allemaal tegen komen.





Zo ontstaat spontaan dit "Parijs" klosje 
(helaas is do foto niet helemaal scherp) 
 Dit vogeltje komt uit een lapje wat ik gekocht heb,want dat is nu eenmaal zo met een klosjes quilt, je hebt altijd wel een plekje over voor dat éne leuke lapje.


En ontstaan er stapels achtergrond stofjes.





Het tweede patroon van vakje per week is ook gemaakt, ik vind het het meest op hondjes lijken. Het is in ieder geval weer een super leuk patroon. 



2 opmerkingen:

  1. Hey mevrouwtje stempel je bent lekker bezig geweest! Jij bent voorlopig de klos .... zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen