vrijdag 4 november 2016

Stempelen

Een dag (bijna) zonder planning, heerlijk vindt ik dat!!
Na het ontbijt meteen begonnen met het stempelen van stoffen voor de klosjes. De stempels kocht ik eerder deze maand in Maastricht.


De stempels zijn te koop bij:
(klik)

Al snel is er een flink stapeltje klaar.


Om de klosjes op kleur bij elkaar te houden heb ik ze met een steekje aan elkaar gezet, scheelt heleboel gezoek......


Deze is zo leuk omdat ik veel van thee houd.....


En de rode met de poesjes is ook al zo'n schatje....

Zo heeft elk klosje wel wat, en elke keer is er een nóg leukere dan de vorige.

Nu heb ik een aardig voorraadje. 
Een fijn werkje om op schoot te doen.  

Maar ook deze ufo behoeft nog wat aandacht:
  
Nog twaalf blokken quilten en dan is ie klaar. 
Ik heb mezelf beloofd er elke dag een draadje aan te quilten.

Fijn weekend allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten