dinsdag 18 oktober 2016

Hondsrug

Gisteren ging ik met kids en hond op weg naar een schattig dorpje op de Hondsrug.
De kinderen gingen mee om afgezet te worden bij opa en oma voor een fijne vakantie. Baukje ging mee om na een rit van 2 uur een fijne wandeling te maken in deze prachtige omgeven voordat we dezelfde rit weer terug naar huis moesten rijden.

Heerlijk was het daar, zo rondom Borger. Ik ben gek op van die oeroude plekken met oude grote bomen afgewisseld met akkers en uitkijkjes waar je de glooiende landschap kunt zien.

Het weer was een cadeautje!! Een heerlijk warme herfstdag!!


Tijdens de wandeling kwamen we langs kleine kraampjes van bewoners. 
Kleine tafeltjes voor het hek van de huizen waarop heerlijk fruit en groenten lagen, met daarbij een potje waar je het geld in kon doen.

Ik houd erg van het idee dat spullen die je toch over hebt, aan te bieden aan anderen die daar iets van kunnen gebruiken. 
Zo kocht ik voor een klein bedrag een paar heerlijke goudreinetten voor de appeltaart en een prachtige pompoen.


De wandeling kreeg zo een extra uitdaging, want ik moest nog een paar kilometer lopen met hond, een tas vol appels en een pompoen in mijn handen. 
Het maakte mij helemaal niets uit!

Het was een dag om in een doosje te doen!

Vandaag aan de slag om appeltaart en pompoensoep te maken.


Groetjes 
Jane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten